Svajotojams, kurie veikia!

Tinklalaidė Dreamers and Humans įdomiausia bus ketinantiems pradėti savo svajonių veiklą arba jau pradėjusiems, tačiau stokojantiems palaikymo ar įkvėpimo. Taip pat – besidomintiems asmeninio prekės ženklo įvaizdžiu, komunikacija, viešinimu.

Susikūrę darbo vietas, realizuojantys save arba būdami laisvai samdomi (freelanceriai), gyvename ne tik instagramo vertą kasdienybę, tačiau susiduriame ir su ne visiems matomais vidiniais iššūkiais, kompleksais, perfekcionizmu, atidėliojimu, savivertės nuopoliais.

Šie klausimai aktualūs mums visiems. Tad laidose kalbėsime ne tik apie verslą, savirealizaciją, bet ir apie sąmoningą gyvenimą, įrankius, galiausiai – palaikysime vieni kitus. Laidą vedu, aš, Julija. Susiklausykime!

dreamers & humans
dreamers & humans
Apie senus jaunus žmones, stereotipus ir laisvadarbystę
Tinklalaidė dreamers & humnas 1
/
  • Apie senus jaunus žmones, stereotipus ir laisvadarbystę

    Apie senus jaunus žmones, stereotipus ir laisvadarbystę

    Aug 31, 2023 • 49:37

    Antrojoje neformalių pokalbių serijoje Julija Brodskė ir Justė Gvazdaitytė kviečia kalbėtis apie amžizmą – kaip amžiaus stigmatizavimas naudojamas influencerių manipuliacijoms, kaip amžiaus stereotipai atsispindi kasdienybėje ir asmeninėse istorijose? Antra pokalbio dalis – trumpas užbėgimas į laisvadarbystės temą aptariant darbo ir laisvalaikio balansą, oldschool‘inius ir ne tik darbų planavimo metodus, finansines…

  • Neformalūs pokalbiai apie komunikaciją

    Neformalūs pokalbiai apie komunikaciją

    Aug 17, 2023 • 52:03

    Apie ką kalbasi bičiulės, komunikacijos specialistės, susitikusios kavos? Neformaliai ir iš širdies „ventiliuojasi“ aptardamos kasdienės komunikacijos iššūkius, stereotipus, seniai iš mados išėjusius sprendimus, „padrožia“ influencerius ir netikrus jų pasaulius, kalba apie jas įkvepiančius dalykus, kasdienybės grožį ir komunikacijos žavesį. Toks visiškai neformalus, tarsi nuo gretimo stalelio kavinėje, nugirstas Julijos ir…

  • Kaip kurti Instagram vizualinę koncepciją?

    Kaip kurti Instagram vizualinę koncepciją?

    Aug 8, 2022 • 26:46

    Gražus vizualas yra dažnai nuvertinamas kaip nepakankamai iškalbingas, ne toks aiškus kaip, pavyzdžiui, tekstai. O man vizualas patinka labai! Dėl savo daugliasluoksniškumo. Dėl potekstinių žinučių. Dėl asociacijų ir pasąmonei siunčiamų signalų. Kiek čia vietos kūrybai, interpretacijoms. Erdvės laisvei. O kursas „Instagram vizualas” gimė kaip ilgo mokymosi konstruoti iškalbingas, įdomias, savitas…

  • Baimės komunikacijoje ir jų dekonstrukcija

    Baimės komunikacijoje ir jų dekonstrukcija

    Nov 29, 2021 • 23:25

    Baigę komunikacijos kursus, kasdien sekdami visais formatais transliuojamą edukuojantį turinį apie auditorijos auginimą, komunikacijos planus ir būdus ją „nulaužti” – rodos, jau žinome viską. Arba – tikrai labai daug. Nepaisant to, kažkas neveikia. Konsultacijų metu man pavyksta pastebėti, kas. Dažnai tai – nepasitikėjimas savimi, palaikymo stoka, menka savivertė, krtitikos baimė…

  • Apie dizainerių ir klientų karus bei viltį juos užbaigti su Lina Mass

    Apie dizainerių ir klientų karus bei viltį juos užbaigti su Lina Mass

    Sep 14, 2021 • 1:03:50

    Šiame epizode pokalbis su brendo stratege, vizualinio identiteto dizainere, lektore Lina Mass. Lina dirba vizualinio identiteto dizainere jau daugiau nei 15 metų. Iš jų 5 metus specializavosi brendo identiteto, dvejus – brendo strategijos srityse. Mokėsi tarptautinio lygio US kursuose su stratege Melinda Livsey (The Futur), vėliau sekė pusės metų marketingo…

  • Komunikacija, kurią suvokiam per siaurai - su Juste Gvazdaityte

    Komunikacija, kurią suvokiam per siaurai - su Juste Gvazdaityte

    Aug 13, 2021 • 58:57

    Prisipažinkite, ar kada nors galvojote (o gal Jūsų klientas galvojo), kad komunikacija yra – postai ir stories soc. tinkluose? Mano pašnekovė komunikacijos konsultantė, laisvadarbė Justė Gvazdaitytė sako: “socialiniai tinklai yra tik viena, ir nepasakyčiau, kad esminė komunikacijos dalis.” Komunikacija yra visa tai kaip prekės ženklas bendrauja su sqvo auditorija: tai…

  • Apie sąmoningą stiliaus kūrimą ir tvarumą su Monika Pranckaityte

    Apie sąmoningą stiliaus kūrimą ir tvarumą su Monika Pranckaityte

    Jun 6, 2021 • 58:52

    Pagaliau pakalbinau savo gerą bičiulę dizainerę ir tvarios mados praktikę Moniką Pranckaitytę. Šiame epizode neišgirsite trijų stebuklingų taisyklių kaip būti stilingam arba tvariam, užuot švaistydama tokius patarimus, Monika visų pirma kviečia kurti sąmoningą santykį su savimi, su savo drabužiais, atskirti stilingumą nuo madingumo ir atsikratyti kitais jau pasenusiais įsitikinimais.Monikos nuomone,…

  • Noriu, kad komunikacija visų pirma būtų sąmoninga, ir tik tada strategiška

    Noriu, kad komunikacija visų pirma būtų sąmoninga, ir tik tada strategiška

    May 24, 2021 • 58:27

    Kiekvienas žmogus yra prekės ženklas, bet ne kiekvienam reikia jį auginti. Niekam nerekemenduoju laužyti savęs ir per jėgą komunikuoti apie savo veiklas socialiniuose tinkluose. Tai nera vienintelis kelias.<…>Jeigu man atsibodo socialinėje erdvėje matyti tai, ka šiandien matau, galbūt man atsidaro galimybė daryti kažką, ko dar niekas nedaro?<…>Aš nebijau būti pamiršta.…

  • Pusryčiams - kaip užklasinė veikla virto stipriu asmeniniu prekės ženklu

    Pusryčiams - kaip užklasinė veikla virto stipriu asmeniniu prekės ženklu

    Mar 6, 2021 • 54:38

    “Pažiūrėkite į mane ir pamatysite mano sekėją.” – sako maisto tinklaraštininkė, laisvai samdoma tekstų rašytoja, Instagram paskyros Pusryčiams kūrėja Gabrielė. Per kiek daugiau nei dvejus metus jos IG paskyrą pasirinko sekti daugiau nei 24 tukstančiai žmonių. Paskyrą, kurią Gabrielė žaismingai vadina savo smėlio dėže bei užklasine veikla. “Kai darai, kas…

  • Kodėl niekas nekomentuoja po mano įrašais?

    Kodėl niekas nekomentuoja po mano įrašais?

    Feb 18, 2021 • 14:54

    Kaip paskatinti žmones daugiau komentuoti, reaguoti, dalintis mūsų kuriamais įrašais?  Šioje mini laidoje peržvelgiau reagavimo būdus, ir kaip juos reitinguoja algoritmas. Kas vertingiau: patiktukas, komentaras ar dalijimasis? Kaip žinoti, kas žmonėms patinka ir ko jie tikisi ateityje? Kaip suprasti, kaip geriausiai galiu pasitarnauti bendruomenei?  Epizodo pabaigoje išgirsite retai siūlomą būdą –…

Estetikos įkvėpimai ir dopaminas akims kartą per mėnesį.