Vizualinis identitetas

Kaip prekės ženklo vertybės ir misija atsispindi vizualiniuose koduose?

Čia svarbi kiekviena detalė: spalvos ir atspalviai, šriftai ir jų variacijos, nuotraukos, dizaino elementai. šios dedamosios kuria estetišką vienovę.

Nepaprastai įdomu kurti identiteto kryptį, atrasti kliento savitumą ir ištransliuoti jį per vizualines užuominas, asociacijas, atsmoferą.

Vizualinis ID 1
Vizualinis ID 2

Procesas

visada duodame galingą klausimyną klientui, ir, tik pažinę jį ir jo prekės ženklą, imamės dizaino sprendimų.
paprastai darbai užtrunka 1-2 mėnesius, kurių metu vertiname, tariamės, koreguojame ir kartu pasidžiaugiame rezultatais.

proceso metu esame proaktyvūs ir projektui vadovaujame iš širdies. rūpinamės!

Rezultatas

pasirūpiname:

logotipu ir jo variacijomis
dizaino knyga ir jos elementais (spalvų paletė, šriftai, mock-up’ai)
spaudos elementais (vizitinėmis, iškabomis, etiketėmis).

Vizualinis ID 3

Portfolio

Website. WordPress + Elementor.

Logo & Website. WordPress + Elementor

Logo & E-shop. Woocommerce.

Website. WordPress + Elementor.

Logo & Website. WordPress + Elementor

Logo & Website. WordPress + Elementor.

Website. WordPress + Elementor.

Website. WordPress + Elementor.

Logo & Website. WordPress + Elementor.