Kaip prekės ženklo vertybės ir misija atsispindi vizualiniuose koduose?
Čia svarbi kiekviena detalė: spalvos ir atspalviai, šriftai ir jų variacijos, nuotraukos, dizaino elementai. šios dedamosios kuria estetišką vienovę.
Nepaprastai įdomu kurti identiteto kryptį, atrasti kliento savitumą ir ištransliuoti jį per vizualines užuominas, asociacijas, atsmoferą.
visada duodame galingą klausimyną klientui, ir, tik pažinę jį ir jo prekės ženklą, imamės dizaino sprendimų.
paprastai darbai užtrunka 1-2 mėnesius, kurių metu vertiname, tariamės, koreguojame ir kartu pasidžiaugiame rezultatais.
proceso metu esame proaktyvūs ir projektui vadovaujame iš širdies. rūpinamės!
pasirūpiname:
logotipu ir jo variacijomis
dizaino knyga ir jos elementais (spalvų paletė, šriftai, mock-up’ai)
spaudos elementais (vizitinėmis, iškabomis, etiketėmis).