Socialiniai tinklai: tendencijos, mitai ir pokyčiai su Indre Širkiene

dreamers & humans
dreamers & humans
Socialiniai tinklai: tendencijos, mitai ir pokyčiai su Indre Širkiene
/

Tikriausiai vis dažniau tenka išgirsti frazę “susipažinome Instagram’e” – taip nutiko ir mudviem su šiandieninės laidos pašnekove, socialinių tinklų rinkodaros konsultante Indre Širkiene. Mano pašnekovė socialinius tinklus atrado tada, kai pati įkūrinėjo savo drabužių prekės ženklą. Augindama verslą ir ieškodama būdų pasiekti savo klientą, kaip pati sako – “paskendo” komunikacijos mokymuose, įtraukusiuose taip, jog nusprendė tęsti savo karjerą būtent komunikacijos srityje.

Indrė teigia, kad puikiai supranta visus smulkiuosius verslus, kurie viską turi pasidaryti patys (nuo buhalterijos iki produktų pakavimo), todėl jos darbo tikslas yra suteikti įrankius ir atrasti efektyvius būdus, kurie padėtų plėsti klientų ratą ir didinti žinomumą socialiniuose tinkluose.

Mudvi pasikalbėjome apie Instgaram komunikacijos tencencijas, aktualijas bei mitus, aptarėme, kam labiausiai tinka ir netinka Linkedin, nagrinėjome vieną aktualiausių šiuo metu Facebook įrankių – grupes, ir koks potencialas slypi šiame, rodos vis mažiau mėgstamame, kanale. Galiausiai kėlėme klausimą, kas yra vertės kūrimas socialiniame tinkle, ir ar kartais nesusiaurinome jos prasmės.

Indrę sutikti taip pat galite: www.indresirkiene.lt, Facebook’e bei Instagram’e.

Malonaus klausymosi.

Estetikos įkvėpimai ir dopaminas akims kartą per mėnesį.

Tiesiai į pašto dėžutę.