Noriu, kad komunikacija visų pirma būtų sąmoninga, ir tik tada strategiška

dreamers & humans
dreamers & humans
Noriu, kad komunikacija visų pirma būtų sąmoninga, ir tik tada strategiška
Noriu, kad komunikacija visų pirma būtų sąmoninga, ir tik tada strategiška 1
/

Kiekvienas žmogus yra prekės ženklas, bet ne kiekvienam reikia jį auginti. Niekam nerekemenduoju laužyti savęs ir per jėgą komunikuoti apie savo veiklas socialiniuose tinkluose. Tai nera vienintelis kelias.
<…>
Jeigu man atsibodo socialinėje erdvėje matyti tai, ka šiandien matau, galbūt man atsidaro galimybė daryti kažką, ko dar niekas nedaro?
<…>
Aš nebijau būti pamiršta. Man ramu savaitę (ar ilgiau) nieko nekomunikuoti.
<…>
Produktas turi (ne)akivaizdžių trūkumų? Paverskite juos privalumais ir teigiamom komunikacinėm žinutėm.

Tai tik kelios mintys iš mano interviu, duoto Vilniaus verslo kolegijai apie asmeninio prekės ženklo auginimą bei komunikaciją.