Noriu, kad komunikacija visų pirma būtų sąmoninga, ir tik tada strategiška

dreamers & humans
dreamers & humans
Noriu, kad komunikacija visų pirma būtų sąmoninga, ir tik tada strategiška
Loading
/

Kiekvienas žmogus yra prekės ženklas, bet ne kiekvienam reikia jį auginti. Niekam nerekemenduoju laužyti savęs ir per jėgą komunikuoti apie savo veiklas socialiniuose tinkluose. Tai nera vienintelis kelias.
<…>
Jeigu man atsibodo socialinėje erdvėje matyti tai, ka šiandien matau, galbūt man atsidaro galimybė daryti kažką, ko dar niekas nedaro?
<…>
Aš nebijau būti pamiršta. Man ramu savaitę (ar ilgiau) nieko nekomunikuoti.
<…>
Produktas turi (ne)akivaizdžių trūkumų? Paverskite juos privalumais ir teigiamom komunikacinėm žinutėm.

Tai tik kelios mintys iš mano interviu, duoto Vilniaus verslo kolegijai apie asmeninio prekės ženklo auginimą bei komunikaciją.



Estetikos įkvėpimai ir dopaminas akims kartą per mėnesį.