Kiekvienas prekės ženklas turi savo archetipą

dreamers & humans
dreamers & humans
Kiekvienas prekės ženklas turi savo archetipą
Kiekvienas prekės ženklas turi savo archetipą 1
/

Prekės ženklų archetipai iš dalies yra grįsti psichiatro, psichoanalitiko Karlo Jungo sudėliotais žmogaus elgesio simboliais ir įvaizdžiais. Archetipai anot Jungo, padeda individams aktualizuoti save aplinkos kontekste ir nulemia savitumo lygį. Psichiatro išgryninti dvylika archetipų laikui bėgant transformavosi, keitėsi jų pavadinimai ir koncepcijos. 

Vėliau idėja buvo pritaikyta ne tik nagrinėjant žmogaus psichologiją, bet ir prekės ženklus. 

Naršydami internetą ar vartydami knygas, galime atrasti, kad prekės ženklų archetipų pavadinimai, kiekis ar aprašymai šiek tiek skirsis.
Kalbu apie archetipus visų pirma todėl, kad tokiu būdu prekės ženklų kūrėjams ir brandingo specialistams bei entuziastams noriu įpūsti daugiau žaidimo, įkvėpti prekės ženklo pozicionavimą kurti ne tik pilkų formalių klausimų pagalba, bet ir suteiiant jiems veidus, balsus, charakterius. 

Estetikos įkvėpimai ir dopaminas akims kartą per mėnesį.