Kaip komunikacijai naudoti Spotify?

dreamers & humans
dreamers & humans
Kaip komunikacijai naudoti Spotify?
Loading
/

Spotify turi daugiau nei 200 milijonų klauytojų. Ir ši platforma smarkiai pakeitė muzikos klausymosi įpročius, tapo neatsiejamu kasdienybės atributu. Daugelis mūsų klausomės muzikos ar tinklalaidžių darydami kitas veiklas: dirbdami, keliaudami, sportuodami, gamindami.  Didžiausias viso to privalumas – mes galime bendrauti su sekėju neversdami jo visą laiką žiūrėti į ekraną. 
Neseniai viena bičiulė kreipėsi retoriniu klausimu – kodėl Lietuvoje taip mažai prekės ženklų išnaudoja kanalą Spotify savo prekės ženklo identiteto stiprinimui ir kitokiai santykio formai. Tikrai – kodėl? 
Laidoje aptarėme kaip muzikos grojaraščių, tinklalaidžių pagalba galime stiprinti savo prekės ženklo identitetą, kurti originalų, gal net netikėtą santykį su auditorija. Pasikalbėjome apie tai, nuo ko pradėti kurtio savo grojaraštį, kokių klaidų geriau išvengti. Malonaus klausymosi!
Mano sudarytus viešus grojaraščius lengvai rasite čia: https://spoti.fi/38X0Ys9

Estetikos įkvėpimai ir dopaminas akims kartą per mėnesį.