Apie dizainerių ir klientų karus bei viltį juos užbaigti su Lina Mass

dreamers & humans
dreamers & humans
Apie dizainerių ir klientų karus bei viltį juos užbaigti su Lina Mass
Loading
/

Šiame epizode pokalbis su brendo stratege, vizualinio identiteto dizainere, lektore Lina Mass. Lina dirba vizualinio identiteto dizainere jau daugiau nei 15 metų. Iš jų 5 metus specializavosi brendo identiteto, dvejus – brendo strategijos srityse. Mokėsi tarptautinio lygio US kursuose su stratege Melinda Livsey (The Futur), vėliau sekė pusės metų marketingo seminaras pas Seth Godin. Šiuo metu dirba su brendo marketingo strategijomis verslams bei yra lektorė savo pačios sukurtuose mokymuose grafikos dizaineriams „Dizainerių Sambūris”.
Man labiausiai knietėjo išsiaiškinti, kaip pagaliau užbaigti, rodos, nesibaigiantį karą tarp dizainerio ir kliento, kaip rasti susikalbėjimo būdus. Kas atsakingas už susikalbėjimą ir kuriant web dizainą, logotipą ir kitus elementus? Kodėl mūsų draugams nepatinka profesionalų padaryti logotipai. Kodėl dizainas net ir būdamas visagalis neišsręs pardavimų ar vidinės komunijacijos problemų. Kalbėjomės apie tuo, kurie neturi skonio, apie tuos, kurie yra raudonos vėliavos ir žinoma didžiulę susikalbėjimo ir koučingo prasmę dizainerio ir kliento darbe.
Liną rasite:
linamass.com
linamass.com/dizaineriu-samburis

Instagram:
lina.mass.branding dizaineriu_samburis