24/05/2021

Noriu, kad komunikacija visų pirma būtų sąmoninga, ir tik tada strategiška

dreamers & humans
dreamers & humans
Noriu, kad komunikacija visų pirma būtų sąmoninga, ir tik tada strategiška
Noriu, kad komunikacija visų pirma būtų sąmoninga, ir tik tada strategiška 1
/

Kiekvienas žmogus yra prekės ženklas, bet ne kiekvienam reikia jį auginti. Niekam nerekemenduoju laužyti savęs ir per jėgą komunikuoti apie savo veiklas socialiniuose tinkluose. Tai nera vienintelis kelias.
<…>
Jeigu man atsibodo socialinėje erdvėje matyti tai, ka šiandien matau, galbūt man atsidaro galimybė daryti kažką, ko dar niekas nedaro?
<…>
Aš nebijau būti pamiršta. Man ramu savaitę (ar ilgiau) nieko nekomunikuoti.
<…>
Produktas turi (ne)akivaizdžių trūkumų? Paverskite juos privalumais ir teigiamom komunikacinėm žinutėm.

Tai tik kelios mintys iš mano interviu, duoto Vilniaus verslo kolegijai apie asmeninio prekės ženklo auginimą bei komunikaciją.



Patiko įrašas? Pasidalink:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on pocket

Prenumeruoti: