06/03/2021

Pusryčiams – kaip užklasinė veikla virto stipriu asmeniniu prekės ženklu

dreamers & humans
dreamers & humans
Pusryčiams - kaip užklasinė veikla virto stipriu asmeniniu prekės ženklu
Pusryčiams - kaip užklasinė veikla virto stipriu asmeniniu prekės ženklu 1
/

“Pažiūrėkite į mane ir pamatysite mano sekėją.” – sako maisto tinklaraštininkė, laisvai samdoma tekstų rašytoja, Instagram paskyros Pusryčiams kūrėja Gabrielė.
Per kiek daugiau nei dvejus metus jos IG paskyrą pasirinko sekti daugiau nei 24 tukstančiai žmonių. Paskyrą, kurią Gabrielė žaismingai vadina savo smėlio dėže bei užklasine veikla.

“Kai darai, kas tau patinka, turinys gaunasi natūralesnis ir organiškesnis”, sako Gabrielė, prisimindama, kad neprivaloma filmuotis, nes “taip reikia”, nes “taip parašyta”. Jei esi tekstų žmogus, rašyk, ir lik už kadro.

Šioje tinklalaidėje apie maistą beveik nekalbėjome, man buvo svarbu panarstyti kaip be strategijos ir brand book’ų pavyko užauginti sėkmingą ir įtakingą asmeninį prekės ženklą, pasižiūrėti į turinio kūrėjo kasdienybę ir iššūkius. Linkiu įsiklausyti į šią istoriją, galbūt ji bus vertingesnė už bet kuriuos Instagram auginimo mokymus.

Sekite Pusryčiams:
Instagram’e
Facebook’e
arba skaitykite blog’e.

Patiko įrašas? Pasidalink:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on pocket

Prenumeruoti: