04/10/2019

Trumpiausias kelias į “online presence” arba kaip tapti matomu internete

Tam, kad žmonės sužinotų apie Jūsų produktą ar paslaugą, reikia tinkamai jiems apie tai papasakoti ir parodyti. Savo verslo paskyras galima susikurti Instagram, Facebook, Linkedin, Pinterest, Youtube ir kitose platformose. Dar vienas kanalas – internetinis puslapis, kuriame galima apgyvendinti savo elektroninę parduotuvę, blogą, portfolio, detaliai aprašyti paslaugas ir kuriamą vertę. Tačiau tik turėti šias paskyras, negana, norint sėkmingai veikti, būtina kurti įdomią, paveikią komunikaciją ir palaikyti santykius su auditorija.

Visų šių įrankių dėka, turime galimybę pasakoti savo produkto, paslaugos istoriją, skleisti idėją, kurti santykį su sekėjais, parduoti bei galiausiai užsitikrinti gyvenimo būdą, leidžiantį realizuoti save ir būti finansiškai laisvam.

Tam, kad būtų ramu, aišku ir nereikėtų galvoti, ką po ko daryti ir kaip viską įgyvendinti, sukūrėme kelis produktus skirtus žmonėms, kurie galbūt yra skirtingose verslo kūrimo stadijose.

Patiko įrašas? Pasidalink:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on pocket

Daugiau skaitymo:

Social media

4 mitai apie komunikaciją Facebooke

Kaip dažnai dėti įrašus Facebook’e, Instagram’e? Du, tris, keturis kartus per savaitę? Kaip dažnai dėti Stories? Kaip neįkyrėti sekėjams, tačiau ir nepaskęsti komunkacijos jūroje? Noriu

Skaityti