03/12/2020

Kaip kurti bendrystę ir empatiją socialiniuose tinkluose?

Kodėl komunikacijoje visada vartoju „MES“ vietoj „aš“ ir „jūs“? Nes nenoriu pamokslauti ir aiškinti tarsi ant statinės užsilipęs visažinis. Trokštu kurti bendrystę, o ne atskirtį. Kiekvienas prekės ženklas turėtų išsigryninti savo balso toną – tai labai įdomus procesas, galintis virsti ištisu mokslu(!), atskleidžiančiu, jog toną lemia ne tik sąskambiai, tačiau ir skyryba, ritmas, tempas, žodžiai arba jų vengimas. „MES“ – yra mano pasirinkta išraiška ir sąmoninga pozicija.
P.S. tai mano asmeninis pasirinkimas, jokiu būdu nereiškiantis, kad visi kiti variantai nėra teisingi ar tinkami.

Patiko įrašas? Pasidalink:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on pocket

Daugiau skaitymo: