Kaip ir iš kur gauti daugiau sekėjų soc. tinkluose

dreamers & humans video blogas

27/08/2019

Kaip ir iš kur gauti daugiau sekėjų soc. tinkluose

Neseniai dalinausi įrašu apie tai, Kaip parduoti save ir išmokti postinti. Jame akcentavau, kaip formuoti Facebook ir Instagram įrašų turinį, kaip išsigryninti savo misiją, transliuoti vertę, kurią kuria verslas, kada postinti ir su kuo bendradarbiauti.

Dirbdama komunikacijos konsultante, dažnai susiduriu su tuo, kad nedideli verslai, antrepreneriai skundžiasi tuo, jog socialiniuose tinkluose turi mažai sekėjų: fotosesija įvyko, turime profesionalių nuotraukų įrašams, kurių tekstai gramatiškai taisyklingi, įdomūs. Paruošta strategija, sudarytas komunikacijos planas, postai dedami pačiu populiariausiu laiku. Tad, kodėl nėra sekėjų? Kodėl neauga jų skaičius?

Akivaizdu, kad aukščiau išvardinti dalykai, nors ir labai svarbūs, tačiau nėra viską išsprendžiantys.

Šįkart pasidalinsiu tuo, kas yra labai labai svarbu kuriant efektyvią ir gerą komunikaciją bei auginant sekėjų (ir pardavimų) skaičių.

Žmonės perka iš tų, kurie jiems patinka

Patys prisiminkite save – šis dėsnis ima ir suveikia net turguje renkantis cukinijų prekeivį ar baristą kavinėje. Mes instinktyviai trokštame bendrauti ir turėti reikalų su simpatiškais ir mus atliepiančiais žmonėmis. Lygiai tap pat renkamės ir paslaugą, kurią teikia smulkus verslas. Jei jiems kaip asmenybėms jaučiame simpatiją, rezonuojame jų vertybes, sutiksime mokėti net didesnę kainą.

Žmonės renkasi ir perka iš tų, kuriais pasitiki

Man atrodo, čia net nėra ką aiškinti. Mes visi norime tik pačių patikimiausių partnerių. Taip pat ir su brand’ais – pirkėjas, ieškodamas saugumo, rinksis žinomesnį, rekomenduotą, solidesnį ženklą. Arba tą, kurį gerai pažįsta. O kaip pirkėjas gali Jus pažinti, jei niekad nesimatėte?

Štai dabar ir keliaukime prie svarbiausio šio įrašo punkto:

Kurkite santykį su klientu

Siekiant užsitarnauti pasitikėjimą, būtina ne tik kokybiškai teikti paslaugą, bet ir kurti santykį su savo klientu (ar sekėju). Kaip? Rašant informatyvius, edukacinius, įtraukiančius, profesionalius, ryškius įrašus. Sekėjas turi jausti, kad reikalų turi su mylinčiais savo darbą ir verslą profesionalais.

Kurkite vertę: įrašuose dalinkitės savo atradimais, žiniomis, patirtimi, visu tuo, kas gali būti įdomu ir naudinga vartotojui, kuris jus seka. O tada – klauskite jo nuomonės, prašykite patarimų, įžvalgų. Tokiu būdu sekėjas gaus naudos jam rūpina tema, jausis svarbus ir išgirstas.

Žinokite, kas yra Jūsų sekėjai

Jau rašiau apie tai, ir čia pasikartosiu: komunikacijos sėkmė slypi tame, kad rašantysis dalinasi tuo, kas aktualu jam pačiam ir domina skaitančiuosius. Logiška, tiesa? Todėl turite žinoti, kas yra Jūsų esami ir potencialūs klientai. Kas juos neramina? Kuo jie gyvena? Ko jie ieško, ir kaip Jūs galite jiems tai duoti? Kaip galite jiems padėti ir būti naudingi?

Jei rašysite net neįsivaizduodamas, kas jus skaito, kaip atrodo tie žmonės, kuo ir kur jie gyvena, nepataikysite arba pataikysite netyčia. Tai neefektyvu.

Mylėkite žmones.

Aš rimtai. Tai pats netikėčiausias patarimas komunikacijos besimokančiam žmogui. O aš juo labai tikiu. Visai neseniai perskaičiau šią žinutę Dale Carnegie knygoje “How to Win Friends and Influence People”. Autorius labai paprastai ir aiškiai nurodo, kodėl vienas knygas skaito, o kitų – ne. Kodėl vieni tekstai “paeina”, o kiti ištirpsta raidžių vandenyne.

Esmė tokia, kad, jei nemėgsti žmonių, rašydamas, apie juos negalvoji, besąlygiškai jų nemyli – skaitydami jie tai jaučia, neįsitraukia ir neatliepia tavęs. Todėl visada galvokime apie skaitytoją, rūpinkimės juo, lai jis, o ne rašančiojo ego būna dėmesio centre.

Kas mes esame?

Kokia mūsų misija? Kodėl tai darome? Kiekvieną dieną klauskime savęs šių klausimų. Priminkime sau, kuo esame unikalūs, kokia mūsų vizija, kaip mūsų prekės ženklas prisideda prie gražesnio ir laimingesnio pasaulio kūrimo.

Tokiu būdu, visi Jūsų įrašai, tekstai, bendravimas su klientais bus persmelkta Jūsų unikalia prasme ir idėja. Jūs transliuosite tai savimi. Kai būsite tiesoje su savimi, Jumis patikės ne tik mama ar žmona, bet ir būsimas pirkėjas. Aš linkiu kuo didžiausios sėkmės šiame įdomiame ir įkvepiančiame procese!

Patiko įrašas? Pasidalink:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email