
Kaip kurti bendrystę ir empatiją socialiniuose tinkluose?
Kodėl komunikacijoje visada vartoju „MES“ vietoj „aš“ ir „jūs“? Nes nenoriu pamokslauti ir aiškinti tarsi ant statinės užsilipęs visažinis. Trokštu kurti bendrystę, o ne atskirtį.
Kodėl komunikacijoje visada vartoju „MES“ vietoj „aš“ ir „jūs“? Nes nenoriu pamokslauti ir aiškinti tarsi ant statinės užsilipęs visažinis. Trokštu kurti bendrystę, o ne atskirtį.
Facebook, Instagram – lenktynių vieta patiems su savimi – kaip kuo greičiau užsiauginti auditoriją, o užsiauginus jos neprarasti?
Kaip surinkti daugiau sekėjų Instagram, Facebook paskyrose.Tai TOP 1 klausimas, užduodamas klientų. Štai mano atsakymas.
Kovo mėnesį startavau su savo naująja tinklalaide „Dreamers and humans“. Kodėl nusprendžiau, kad noriu kurti tokio pobūdžio turinį?
Ištikus 2008 metų krizei, kurį laiką buvau be darbo, ištirpo mano santaupos ir net kreditinės kortelės pinigai. Buvo gan pilkas ir liūdnokas laikotarpis.
Ar būtina gainiotis Balio šezlonge atsainiai Macbooką maigančio grafinio dizainerio paveikslo? Ypač, jei pakeliui į tą paveikslą reikia “arti dvejus metus be asmeninio gyvenimo”?
Jau daugiau nei metai vedu online mokymus socialinio marketingo, brandingo, komunikacijos temomis.
Tam, kad žmonės sužinotų apie Jūsų produktą ar paslaugą, reikia tinkamai jiems apie tai papasakoti ir parodyti. Savo verslo paskyras galima susikurti Instagram, Facebook, Linkedin, Pinterest, Youtube ir kitose platformose.
Kur gauti nuotraukų Facebookui, Instagramui, internetiniam puslapiui? Kaip užsitikrinti, kad nuolat turėsime estetiško ir traukiančio akį vizualo.
Man reikia logotipo! Ir vizitinių! Ir dar labai gero pavadinimo bei Facebook puslapio. Būtent taip mąsto ir sako pradedantys savo veiklą. Aš sakau: šie dalykai
Ką postinti Facebook’e ir Instagrame? Kokio turinio išsiilgę sekėjai? Kaip kurti pridėtinę vertę ir iš tikrųjų sužavėti pirkėjus savo produktais? Kaip parduoti internete? Nustokime kalbėti
Visi žino apie video galią, bet dauguma bijo filmuotis ir sako, kad neturi kuo ir kaip. Pasakoju, nuo ko pradėti, treniruotis, ką naudoti ir pagaliau
Ieškote komunikacijos specialisto? Patys gyvenate socialinio marketingo srityje? Norite pasitikrinti, ar esate puikus marketingo specialistas? Štai penkios savybės, kuriomis turite pasižymėti. Tik būdamas žingeidus, aistringas,
Instagram stories yra vis dar neišnaudojama niša ir pardavimo kanalas. Viena vertus, nesuprantame, kaip jos veikia, ir kuo skiriasi nuo įrašų. Kita vertus, nesugalvojame, ką
Vieniems pakanka Facebook, kiti bando postinti ir Instagrame. Vienareikšmiškai – kyla klausimas: dubliuoti turinį abejose platformose? Kurti visai skirtingus dalykus? Ir kodėl Instagrame yra hashtagai,
Kaip dažnai dėti įrašus Facebook’e, Instagram’e? Du, tris, keturis kartus per savaitę? Kaip dažnai dėti Stories? Kaip neįkyrėti sekėjams, tačiau ir nepaskęsti komunkacijos jūroje? Noriu
Noriu atrodyti profesionaliai internete. Noriu, kad mano socialinis marketingas būtų suplanuotas, aiškus, gražus. Kaip susikurti tikrai gerą Facebook puslapį? Kaip turėtų atrodyti geras interneto puslapis?
Facebook ir Instagram profiliai niekada neatrodys gražiai ir nebus įdomūs, jei nekursime vertingo ir įtraukiančio turinio. Jei nesirūpinsime savo įvaizdžiu, negalvosime apie strategiją ir ignoruosime
Kadaise savo freelancerės gyvenimo būdą pradėjau nuo to, kad administruodavau kitų prekės ženklų Facebook puslapius. Palengva ši veikla trasnformavosi į įmonių ar asmenybių socialinės medijos
Neseniai dalinausi įrašu apie tai, Kaip parduoti save ir išmokti postinti. Jame akcentavau, kaip formuoti Facebook ir Instagram įrašų turinį, kaip išsigryninti savo misiją, transliuoti
Žinia, Facebook’as, Instagram’as ir kitos platformos ne tik Z, bet ir vyresnėms kartoms dažnai atstoja ir Delfį, ir TV, ir skelbimų lentą. Verslas taip pat